Titulo Serralloga
Año: 2008
Duración: 210 min.
País: Catalunya
Director: Esteve Rovira
Guión: Teresa de Pelegri, Dominic Harari, Jordi Galceran
Música: Joan Valent, Albert Guinovart
Fotografía: Daniel Aranyó
Reparto: Isak Ferriz, David Selvas, Olalla Escribano, Nuria Gago, Bea Segura, Ramon Pujol, Joan Muntal, Mark Ullod, Kai Puig, Marcel Borras, Ramon Godino, Marcel Borras, Pep Anton Muñoz, Mercedes Sampietro, Manel Barcelò, Sergi Mateu, Cristina Plazas, Joan Anguera, Carmen Contreras, Roger Princep
Productora: Oberón Cinematográfica / Televisió de Catalunya (TV3) / Televisión Española (TVE)
Género: Acción, aventuras, drama, miniserie de TV, histórico - Siglo XVII

Formato Xvid
Audio 96 kb/s
Archivo Avi
Calidad DVDRIP/BUENA
Tamaño 690MB Aprox
Idioma Español/Castellano





Descripción:

Ladrón común o héroe para el pueblo? Joan Sala, álias Serrallonga, es el bandolero catalán más famoso de la historia i uno de los personajes más populares y enigmáticos de Catalunya. Se convirtió en mito ya en vida, en un momento en que el pueblo vivia esclavizado por el hambre i las estructuras feudales y el bandolerismo era uno de los pocos caminos para escapar de la miseria. Serrallonga se adentra en el ambiente indómito de la Catalunya del siglo XVII a través de una historia fascinante que recrea los avatares biográficos que convirtieron un pobre campesino en un héroe indomable. Una película de aventuras que presenta el hombre con todas sus contradicciones y complejidades. Serrallonga, uno de los proyectos más ambiciosos y esperados de la producción audiovisual catalana reciente, es una coproducción de Oberon Cinematogràfica, Televisió de Catalunya y Televisión Española. Dirigida por Esteve Rovira (El cor de la ciutat), la miniserie nos muestra Serrallonga como un rebelde. Lo retrata en peleas, emboscadas, atentados, conspiraciones y encuentros amorosos apasionados.

Lladre comú o un heroi per al poble? Joan Sala, àlies Serrallonga, és el bandoler català més famós de la història i un dels personatges més populars i enigmàtics de Catalunya. Va convertir-se en mite ja en vida, en un moment en què el poble vivia esclavitzat per la fam i les estructures feudals i el bandolerisme era un dels pocs camins per escapar de la misèria. Serrallonga s'endinsa en l'ambient feréstec de la Catalunya del segle XVII a través d'una història fascinant que recrea els avatars biogràfics que van convertir un pobre camperol en un heroi indomable. Una pel·lícula d'aventures que presenta l'home amb totes les seves contradiccions i complexitats.
Serrallonga, uns dels projectes més ambiciosos i esperats de la producció audiovisual catalana recent, és una coproducció d'Oberon Cinematogràfica, Televisió de Catalunya i Televisión Española. Dirigida per Esteve Rovira (El cor de la ciutat), la minisèrie ens mostra Serrallonga com un rebel. El retrata en baralles, emboscades, atemptats, conspiracions i trobades amoroses apassionades.

Sinópsis:

Serrallonga es la historia de un bandolero que se convierte en leyenda, en una época dura donde la lucha por sobrevivir era la principal preocupación de un pueblo esclavizado por el habre y en el que el bandolerismo era una de las pocas salidas de la miseria. Joan Sala, álias Serrallonga, se ve obligado a dejar a su mujer e hijos y escapar de la justicia por haber cometido un crimen en defensa propia, y se suma al grupo de bandoleros al cual pertenecen sus hermanos y del cual es capo un viejo enemigo de la infancia, Antic. Serrallonga i Antic se enfrentan; Antic es encarcelado y se alista a las tropas del ejército español. Serrallonga por encima de todo, es un rebelde. Robos y asaltos hacen que sea admirado por el pueblo y conocido como el rei de las Guilleries. Las mujeres lo buscan y las autoridades le dan resguardo. Goza también de la protección de los nobles que ven en el la posibilidad de luchar por sus propios intereses ante la Corona. La leyenda de Serrallonga crece imparablemente. Al volver de las campañas en Italia, y viendo en qué se ha convertido su antiguo rival, Antic acepta el encargo del Virrei de dar caza a Serrallonga. La persecución es implacable. Empiezan así años de traiciones, trampas, emboscadas y masacres de todos los que encubran o simpaticen con el bandolero. Crece a la vez la fascinación y el odio de Antic hacia Serrallonga. Los nobles que antes le protegian ahora se le giran en contra. La banda de Serrallonga, perseguida hasta el límite, es desmantelada. Serrallonga se va quedando solo y tiene que huir a Francia dónde sobrevive con Joana, una de sus amantes. Cuando Joana queda embarazada, un Serrallonga débil y cansado vuelve a Catalunya. Su mujer, Margarida, está presa y sus hermanos y amigos han sido asesinados. Serrallonga, cargando la culpa de los que murieron por él y viendo que ha llegado su hora, se entrega. Es juzgado y condenado a muerte... pero el mito sigue vivo.

Serrallonga és la història d’un bandoler que esdevé llegenda, en una època dura on la lluita per sobreviure era la principal preocupació d’un poble esclavitzat per la fam i en què el bandolerisme era una de les poques sortides de la misèria. Joan Sala, àlies Serrallonga, es veu obligat a deixar la seva dona i fills i escapar de la justícia per haver comès un crim en defensa pròpia, i se suma a la colla de bandolers a la qual pertanyen els seus germans i de què és cap un vell enemic de la infància, Antic. Serrallonga i Antic s’enfronten; Antic és empresonat i s’allista a les tropes de l’exèrcit espanyol. Serrallonga, per damunt de tot, és un rebel. Robatoris i assalts fan que sigui admirat pel poble i conegut com el rei de les Guilleries. Les dones el busquen i les autoritats li donen resguard. Gaudeix també de la protecció dels nobles que veuen en ell la possibilitat de lluitar pels seus propis interessos davant la Corona. La llegenda de Serrallonga creix imparablement. En tornar de les campanyes a Itàlia, i veient en què s’ha convertit el seu antic rival, Antic accepta l’encàrrec del Virrei de donar caça a Serrallonga. La persecució és implacable. Comencen així anys de traïcions, paranys, emboscades i massacres de tots els qui encobreixin o simpatitzin amb el bandoler. Creix a la vegada la fascinació i l’odi d’Antic envers Serrallonga. Els nobles que abans el protegien ara se li giren en contra. La colla de Serrallonga, perseguida fins al límit, és desmantellada. Serrallonga es va quedant sol i ha de fugir a França on sobreviu amb Joana, una de les seves amants. Quan Joana queda embarassada, un Serrallonga feble i cansat torna a Catalunya. La seva dona, Margarida, està empresonada i els seus germans i amics han estat assassinats. Serrallonga, carregant la culpa dels que van morir per ell i veient que ha arribat la seva hora, s’entrega. És jutjat i condemnat a mort… Però el mite segueix viu.



Código:
http://www.fileserve.com/file/sgVxBMM
http://www.fileserve.com/file/BZvfYBG